مرحله 5 نارسایی کلیه دیالیز دو بار در هفته: چه بخورید، چگونه به مراقبت از

جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

مرحله 5 نارسایی کلیه دیالیز دو بار در هفته: چه بخورید، چگونه به مراقبت از

 

http://www.kidneyservicechina.com/esrd-healthy-lifestyle/1038.html
مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تحت دیالیز باید به منظور به دست آوردن حداکثر سود از روش درمان زندگی سالم. هنگام انجام دیالیز دو بار در هفته، چه می خورند؟ چگونه به مراقبت؟

غذا

رژیم غذایی با پروتئین بالا از پروتئین با کیفیت بالا ساخته شده است. این غذاها عبارتند از: ماهی، گوشت، مرغ، تخم مرغ، به ویژه سفیده تخم مرغ است.

محدود کردن مصرف مایعات. بیمار مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه دیالیز باید از آب میوه یا آب حاوی میوه ها مانند خربزه، انگور، و غیره مصرف آب و سایر beveraged از در مقادیر محدود.

غذاهای کم پتاسیم (کمتر از 150mg در هر وعده) مصرف کنید. غذاهای کم پتاسیم نمونه سیب، تمشک، ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، زغال اخته، آلو، توت فرنگی، کلم، کاهو، شلغم، نان، شیرینی، بیسکویت، و غیره

غذاهای فسفر پایین (کمتر از 110 میلی گرم در هر وعده) مناسب برای خوردن هستند. این غذاها شامل میوه ها و سبزیجات، پنیر خامه ای، شربت، کره، پنیر بری و پنیر ریکوتا، و غیره

اگر شما می خواهم به دانستن لیست مواد غذایی دقیق، لطفا ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن توصیه های شخصی!

چگونه برای مراقبت از مردم در دیالیز؟

مراقبت از فیستول. آن را تمیز و بررسی جریان خون از طریق فیستول AV هر روز نگه دارید.

ب. اضافه کردن ورزش به طور منظم به بهبود سلامت عمومی بیمار و کیفیت زندگی. در اینجا برخی از فعالیت های فیزیکی مناسب: پیاده روی، یوگا، گلف، و غیره

با مراقبت خوب، فرد می تواند یک زندگی بسیار کامل بر روی دیالیز برای سالهای زیادی زندگی می کنند. هر گونه مشکلات شما را به مرحله 5 نارسایی کلیه و دیالیز اجرا کنید، لطفا چت با پزشک آنلاین ما و یا ترک یک پیام در زیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.